اطلاعیه : فرصت محدود برای استفاده از تخفیف و هدیه دوره آموزشی افزایش عزت نفس

کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمند شدن

نویسنده: ندیم ناظمی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ دسته بندی : کتاب های تمرینی قانون جذب و موفقیت مالی

کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمند شدن شما را مجبور به فکر کردن و موفقیت در مسیر کاریتان میکند

این کتاب کاملا تمرینی است و 120 تمرین و سوال کلیدی و جا برای انجام این تمرین ها دارد 

شما هر روز یک تمرین را انجام میدهید و تمرکزتان را روی یک تمرین میگذارید و من تضمین میکنم شخصی که تمرین های این کتاب را انجام دهد و عملی کند طی یک سال حداقل درآمدش 3 برابر میشود 

 

این کتاب به درد همه افرادی میخورد که کسب و کاری دارند یا ندارند یا خانه دارند از یک سوپرمارکتی و سبزی فروشی تا مدیر یک کارخانه بزرگ و با عمل به این تمرین ها میتوانند درآمد خود را قطعا افزایش دهند . با عمل به گفته های این کتاب نتایج را به مرور در کسب و کارتان مشاهده میکنید

 

مقدمه کتاب :

به نام خداوند روزی دهنده، در کتاب دفتر برنامه­ ریزی ثروتمند شدن با 120 سؤال کلیدی به‌صورت مدون و منظم ذهن تنظیم می­شود تا بتوانید حداقل درآمد خود را در یک سال آینده 3 برابر کنید.

این کتاب برای تمام افرادی تهیه شده است که می خواهند به موفقیت و احساس خوب در زندگی خود دست پیدا کنند و برای کسانی که کسب و کار خودشان را دارند معجزه میکند.

در فصل اول هدف‌گرایی و هدف‌گذاری انجام می­شود یعنی پایه اساسی و اولین قدم برای رشد کسب‌وکار را به ما نشان می‌دهد که خیلی از ما درواقع چون هدف واضحی نداریم به نتیجه موردنظر نمی­رسیم و در انتهای فصل اول با مطرح کردن سؤالاتی هدف شما و مسیر شما معین می‌شود.

در فصل دوم به مفهوم تعهد پرداخته می‌شود و تأثیر تعهد دررسیدن به هدف بررسی می‌شود و تمرین‌های مخصوص به خود را دارد که باید حتماً انجام شود.

در فصل سوم یکسری از باورهای بنیادین که باعث رشد شما می‌شود را بیان می‌کنیم و باید تمام تلاشتان را برای تغییر این باورها انجام دهید.

در فصل چهارم نکته‌ای جادویی برای پیدا کردن جواب کارها و مسائل زندگی بیان می‌کنیم که با آن می‌توانید جواب سؤالات کلیدی کسب‌وکارتان را پیدا کنید. در بخش آخر که کاملاً عملی است سؤالاتی مطرح شده است که با جواب دادن به این سؤالات می‌توانید حداقل درآمد خود را در یک سال 3 برابر کنید.

گر مرد رهی میان خون باید رفت    وز پای فتاده سرنگون باید رفت
تو پای به راه در نه و هیچ مپرس    خود راه بگویدت که چون باید رفت

ایمان داشته­ باشید که با عملی کردن تمرین‌های این کتاب حداقل بعد از یک سال هزاران برابر قیمت کتاب را سود می‌کنید.

 

 

کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمندشدن از نگاهی دیگر : فرض کنید من یک کسب و کار دارم ، مثلا یک سوپرمارکت یا مدیرعامل یک کارخانه ام . خیلی وقتها ما به کسب و کارمان دقیق نگاه نمیکنیم . در این کتاب به ما کمک میکند تا از زاویه ای دیگر به کسب و کارمان نگاه کنیم.  در ابتدای کتاب با انجام تمرین ها بما نشان می دهد که ما آیا هدفی را دنبال میکنیم یا نه ، در ادامه از ما تعهد گرفته میشود و سپس باورهای ما نسبت به پول و ثروت را تغییر میدهد و این کتاب به صورت کاملا منظم و تمرینی ، سوالاتی را برای کسب و کارمان از ما سوال میکند ، خیلی اوقات ما خودمان هم نمیدانیم که چه چیزی از کسب و کارمان و محصولمان میخواهیم و این باعث میشود که به نتیجه مورد نظر نرسیم ، در واقع هر آنچه که کسب و کارما و هدف های ما از کسب و کارمان واضح تر باشد ما بهتر میتوانیم کسب و کار و محصولاتمان را تحلیل کرده و پول بسازیم .

کتاب دفتر برنامه ریزی به ما کمک میکند که کسب و کارمان را دقیق تر تحلیل کنیم . همیشه نیازی نیست میلیون ها تومن به یک مشاور بدهیم تا به ما مشاوره بدهد تا کسب و کارمان رونق پیدا کند . بعضی وقت ها میتوانیم با جواب دادن به سوالاتی کلیدی در کسب و کارمان ، نیازهای خودمان و مشتری هایمان را پیدا کنیم و بعد به آنها پاسخ داده و نیازهای آنها را برطرف کنیم تا پولدار تر شویم . در کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمندشدن با 120 تمرین کلیدی یا همان سوالات کلیدی که باعث تغییر ذهن نسبت به کسب و کارمان و محصولاتمان میشود میتوانیم تحولی در کسب و کارمان ایجاد کنیم

 

حتما بعد از گرفتن نتایج ، تجربیاتتان را به صورت متن و صوت و ویدئو برای من ارسال کنید  : ارتباط با ما در واتس آپ  ، ایمیل : nadimnazemi@gmail.com

 

 

برای تهیه پک کامل یعنی دسته چک ثروت و کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمند شدن اینجا را کلیک کنید 

 

 

*** من هم میخوام کتابها را سفارش دهم ***

*** دیدن ویدئوی های کتاب و نتایج دوستان ***

 

در فایل صوتی کامل تر توضیح داده شده است

 

فايل تصويوي معرفی کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمند شدن

 

 

فايل صوتي معرفی کتاب دفتر برنامه ریزی ثروتمند شدن

 

 

 

اين فايل تا مدت محدودي به صورت رايگان روي سايت است حتما دانلود کنيد و روي سيستمتان ذخيره کنيد

 

 

محصولات دیگر ما :

سرویس های پیامکی انگیزشی و جملات تاکیدی

کتاب های تمرینی قانون جذب و موفقیت مالی 

دوره های آموزشی

 

نظرات کاربران
متن نظر : قبل از ثبت نظر وارد شوید یا ثبت نام کنید
!

لطفا قبل از ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید

در سایت عضو شوید و از آموزش ها، مقالات و محصولات استفاده کنید
پشتیبانی سایت فقط به صورت پیامک به شماره 09107644537
پیشنهادات و انتقاداتتان در مورد سایت را هم به همین شماره پیامک یا واتس آپ کنید

عضویت در خبرنامه

نماد های اعتماد
پشتیبانی در سرور های بلوهاست با ترافیک نیم بها